Support Policy Page

Politika e Mbështetjes së Klientëve

Te Clothes24.al, përkushtimi ndaj klientëve është themeli i shërbimit tonë. Ne angazhohemi të ofrojmë mbështetje të shpejtë, të sjellshme dhe efektive për çdo nevojë, pyetje apo problem që mund të keni gjatë përvojës tuaj të blerjes.

1. Orari i Mbështetjes

  • E hënë – E premte: 09:00 – 18:00

  • Të shtunave: 09:00 – 14:00

  • Të dielave dhe festave zyrtare: Mbyllur

2. Kanale të Komunikimit

Ju mund të na kontaktoni përmes:

  • Email: clothes24.al@gmail.com

  • Telefon: 

  • Live Chat: në këndin e poshtëm të faqes

  • Instagram / Facebook: Për ndihmë të shpejtë përmes mesazheve

3. Koha e Përgjigjes

  • Email dhe formular kontakti: brenda 24 orëve

  • Live chat: brenda pak minutash gjatë orarit të punës

  • Telefon: përgjigje e menjëhershme gjatë orarit të hapjes

4. Çfarë mbështesim

  • Ndihmë për porositë

  • Ndryshime ose anulime të porosive

  • Pyetje për produkte

  • Kthime dhe rimbursime

  • Probleme teknike në faqe

  • Sugjerime apo ankesa

5. Sjellje e ndërsjellë

  • Ne garantojmë komunikim të respektueshëm dhe presim të njëjtën gjë nga klientët tanë.

  • Sjellja ofenduese ose kërcënuese mund të çojë në kufizim të mbështetjes.

All categories
Flash Sale
Todays Deal